En super bra bakform som alla borde ha i sitt kök

Jag har hittat den absolut bästa formen när det gäller bakning. Formen är från Claes Ohlsson och alla som älskar bakning och att bjuda andra på bakning så borde man ha en sån här form.
Den är så himla bra för du kan baka direkt i formen och sen är det bara bära med sig formen med alla godsaker.
Jag har haft med mig cupcakes med glasyr till olika möten och det är alltid lika uppskattat när jag kommer med min lilla bakform. Då vet folk att det finns något gott under locket.
Jag tycker det är jätte mysigt.
 
Här kommer länken till formen så det är bara gå in på deras hemsida och beställa eller åka till en butik för att köpa en.
 
http://www.clasohlson.com/se/Ugnsform-m.-lock-Zenker/34-6600
 
 
 
 
 
 
Så här ser formen ut :
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: