Föräldramöte med en massa fika

Det är inte ofta i sitt liv som man får komma till ett riktigt fikabord med en massa fika. Förra veckan hade jag föräldramöte på sonens förskola och då tyckte jag att det var dags att bjuda dom som kom på riktigt mycket fika.
Så jag erbjöd mig att baka och då tänkte jag att nu ska vi fika en massa olika sorter och det blev hela sju sorters kakor.
 
 
Påsarna med alla kakburkarna
 
 
Ni har räknat rätt det står åtta burkar här men då räknar jag inte en burk som det är glutenfritt i.
 
Fikat är framdukat
 
 
Chokladkakor med kinapuffar, chokladkakor med risen , chokladkakor med polly , choklad biskvier, strasskakor med godis
 
Rulltårta , kladdiga nutella kakor, glutenfria nutella brownies
 

Kommentarer:

1 Synnøve Kjerstad:

skriven

Så mycket gott du bakar :D

Svar: det blev en massa fika och godsaker närmare bestämt sju stycken
Pernilla

Kommentera här: