Facebook

Att följa min bakblogg går att göra på flera sätt. 
Dels kan man ju följa mig på instagram och så kan man följa mig på bloglovin. 
Men man kan ju även följa mig på Facebook.Så varmt välkomna in i bakvägen på min Facebook sida. Där heter jag samma som på bloggen.
Pernillas sweet cake.
Om man vill kan man oxå följa mig på bloglovin och det finns en knapp på höger sida på bloggen vart man kan trycka så kan man börja följa min blogg.
Bloglovin bygger på att du får reda på alla uppdateringar jag har gjort på bloggen och behöver inte gå in varje dag för att se om något nytt har hänt utan då kommer du få ett mail om uppdateringar som sker.
En himla bra grej faktiskt och jag har det på flera av mina favorit bakbloggar.
Så varje dag när jag vaknar så har jag ett nytt mail med nya underbara recept att prova. 
 
 

Kommentera här: