Min födelsedag

Annandag jul = Min födeIsedag
 
Idag är det min födelsedag och det har varit en helt underbar dag. Att fylla år två dagar efter jul är så himla mysigt. Man har fortfarande julstämningen kvar hemma och alla är lediga och kan bara njuta hela dagen.
När folk har frågat vad jag önskat mig till min födelsedag så är svaret ganska enkelt. Jag önskar mig bakgrejer varje år. Det är ju så himla roligt att få nya bakgrejer och sen finns det ju en massa saker som man faktiskt inte ha fast det känns som att alla skåp i köket är tok fulla med bakgrejer. Men det finns saker man inte har och dom grejerna fick jag i år. Jätte roligt att få prova allt nytt som jag fick.
 
Här kommer lite bilder på mina presenter.
 
 
En stor och en liten florsockerströare
 
Pernillas julgodis

Vad är detta ?  Det är en muffinsfördelare men det ser ut som en sport flaska
 
En choklad penna

Cupcakes formar
 
 
 
 

Kommentera här: