Födelsedags fika

Alltid när det är någon som fyller år så gillar jag att gå " all in " när det gäller fika.
Så himla mysigt att få bjuda på allt gott man bakar till jul. Så i år blev det ett godisfat med bara julgodis på och ett fika fat med bullar och annat gott, På fikafatet så var det en del köpes fika och en del hemgjorda.
Man ska ju ha en tårta också men det ville jag inte ha i år utan jag gjorde en chokladmousse tårta istället.
 
 
Godis fatet med en massa gott
 
På detta fatet fanns det 7 olika sorters godis:
Ischoklad med Marabou apelsin krisp
Vita snöbollar
Bounty
Rocky rocks
Arraksbollar
Citron kola
Daim rocks
Fika fatet med en massa gott.
 
På fika fatet var det 6 olika sorter:
 
Solskens bullar ( köpes)
Kanelbullar ( köpes)
Silviakaka
Cholad kokos Tosca kaka
Pepparkakor (köpes)
 
Chokladmousse tårtan
 
Uppdukat bord
 

 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Carola:

skriven

Vart har du köpt kakfaten? Hur smarta som helst ju.

Svar: Vet du att dom har jag köpt för flera år sen och jag kommer faktiskt inte ihåg vart. Men dom är verkligen väl använda
Pernilla

Kommentera här: