En massa choklad

Jag har verkligen ett jätte stort problem när det gäller chokladkakor. Nästan varje gång vi handlar så har ju Marabou rabatt på chokladkakor. Björn säger varje gång - men köpte du inte en chokladkaka sist vi handlade.
Jag svarar varje gång - nej det gjorde jag väl inte
 
Men nu har jag bevis när jag tittade i min bak låda. Det är ju helt galet vad choklad. Men jag ska baka av dom tänker jag. Nu måste jag baka med en massa choklad eller äta upp dom.
 
 
11 stycken hade jag tydligen.
 
 

Kommentarer:

1 song ji ra:

skriven

Bra att ha. Man vet aldrig när man behöver sånt till bakning och bra om du har köpt vid extra pris ^^

Svar: ja alltid när det är rea men det blir ju en hel del tydligen choklad är så gott
Pernilla

2 Mary:

skriven

Marabou Japp finns det alltid tillfälle för att baka med/äta av :)

Har "veckansblogg-tävling" om du känner för att delta annars så ber jag om ursäkt för reklamen :)

Svar: Ja choklad är ju en underbar ingrediens att baka med eller bara äta upp
Pernilla

Kommentera här: