Pernillas oreo choklad klubba

Jag älskar ju choklad och choklad med Oreobitar i är ju bara så himla gott.
Så då tänkte jag att man måste ju kunna göra något gott och roligt med Marabou Oreo.
Så jag smälte den och gjorde choklad klubbor åt barnen. Dom gillade det verkligen en riktig höjdare
till barnkalas.
 
Choklad + klubba = vad kan gå fel. Ett vinnande koncept helt enkelt både bland barn och
vuxna.
 
Jag tror jag fick ut 12 st klubbor på den här mängden choklad men det får man känna sig för.
 
200 g Oreo Marabou choklad.
100 g Marabu choklad
 
Gör så här :
 
Smält chokladen i Micro och fyll dina klubb formar med choklad. Sätt formarna i frysen och när
chokladen stelnat är klubborna klara och du kan ta lös dom från formen. Förvara klubborna i e burk som du har i
frysen. Passa på att ta ut klubborna lite innan servering så hinner dom bli lite mjuka.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Kajsa:

skriven

Mumsigt:))

Kika gärna in på min blogg och kolla på dagens lucka där din blogg är dagens bakbloggstips.

Svar: men vad gullig du är kajsa tack så hemskt mycket vad glad jag blir
Pernilla

Kommentera här: