Besökare på bloggen

Jag tycker verkligen att det är så himla roligt att ha en bakblogg. Då jag älskar att baka och att sen få dela med mig av det intresset är ju fantastiskt.
När jag startade denna bloggen så var mitt mål bara att ha mina recept på ett ställe. Nu behöver jag ju inte leta om det är något recept jag letar efter utan jag kan bara gå in på min bakblogg.
Jag trodde aldrig att jag skulle få så här många besökare som jag har fått det är ju helt otroligt.
Så tack ska ni ha som följer och som läser min blogg det är ur kul.
Tänk om fler skulle lämna kommentarer också då skulle det bli lite roligare. Men det är ju absolut inget tvång utan mest för att jag tycker det är så himla roligt.

Här kommer ett hjärta till er alla från mig.

https://cdn1.cdnme.se/4131309/9-3/untitled_548ee90be087c35c5113cf77_thumb.png

Kommentarer:

1 Sofie:

skriven

Hej, första gången jag är in hos dig, blev intresserad av dina Daim rocks...så nu kikar jag runt lite. God Jul önskar jag dig!

Svar: Ja testa Daim rocks och hör gärna av dej om vad du tyckte. Hoppas det blir fler besök.god jul på dej också sofie
Pernilla

2 Maria:

skriven

Brukar titta in här då och då och jag blir alltid väldigt inspirerad av det du bakar. Tänker ofta att jag ska göra något av dina recept men har sällan tid, men ibland händer det :-)

Svar: ja det är ju ofta tiden är det man har minst av.
Pernilla

Kommentera här: